close
一種曲子,兩種歌詞,代表兩種心境
不過我想翻譯功力也有差吧!
噗。



If we could see tomorrow
如果我們還有明天
What of your plans
你有什麼打算
No one can live in sorrow
沒有人能活在悲傷中
Ask all your friends
問問你的朋友就知道
Times that you took in stride
那些美好的時刻
They're back in demand
它們還會回來,如果你還想要
I was the one who's washing blood off your hands
我曾是那個能洗清你一切傷痛的人

*Don't you cry tonight
今晚,別哭
I still love you baby
我依然愛你,寶貝
Don't you cry tonight
今晚,別哭
Don't you cry tonight
今晚,別哭
There's a heaven above you baby
在你之上就是天堂
And don't you cry tonight
今晚,別哭

I know the things you wanted
我知道你要的
They're not what you have
都非你所願
With all the people talking it's driving you mad
當人們的話讓你瘋狂
If I was standing by you how would you feel
如果那個時候我在你身邊,你是否會好過一點
Knowing your love's decided
當你知道你的愛已下定決心
And all love is real (*)
一切的愛都是真的

I thought I could live in your world
我想我還是可以活在你的世界中
As years all went by
就像以前一樣
With all the voices I've heard
當所有我聽到的話

Something has died
漸漸消逝
And when you're in need of someone
而當你需要一個人的時候
My heart won't deny you
我的心絕對不會否定你
So many seem so lonely
人們似乎是孤獨的
With no one left to cry to baby
當他們再也不對心愛的人哭泣時

An don't you cry tonight
今晚,別哭
An don't you cry tonight
今晚,別哭
An don't you cry tonight
今晚,別哭
There's a heaven above you baby
在你之上就是天堂
And don't you cry
今晚,別哭
Don't you ever cry
今晚,不要哭
Don't you cry tonight
今晚,不要哭
Baby maybe someday
寶貝,也許有一天...
Don't you cry
今晚,別哭
Don't you ever cry
永遠不許哭
Don't you cry, tonight
今晚,別哭
arrow
arrow
    全站熱搜

    via2k6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()