close







I'm a little used to calling outside your name
I wont see you tonight so I can keep from going insane
But I don't know enough, I get some kinda lazy day
Hey yeah
I've been fabulous through to fight my town a name
I'll be stooped tomorrow if I don't leave as them both the same
But I dont know enough, I get some kinda lazy day
Hey yeah
Cause it's hard for me to lose
In my life I've found only time will tell
And I will figure out that we can baby
We can do a one night stand, yeah
And it's hard for me to lose in my life
I've found outside your skin right near the fire
That we can baby
We can change and feel alright
I'm a little used to wandering outside the rain
You can leave me tomorrow if it suits you just the same
But I don't know enough, I need someone who leaves the day
Hey yeah
Cause it's hard for me to lose
In my life I've found only time will tell
And I will figure out that we can baby
We can do a one night stand, yeah
And it's hard for me to lose in my life
I've found outside your skin right near the fire
That we can baby
We can change and feel alright



過去我有一點習慣在外面呼叫你的名字
今晚我見不到你 因此我才能忍住瘋狂
但我竟不知道 我有這樣傭懶的一天
如果我不離開像他們兩一樣 明天我將要墮落
但我竟不知道 我有這樣傭懶的一天
因為失去對我來說太困難了
在我生命裡只有時間能傾訴
我會想出我们可以的 寶貝
我們可以來個一夜情
因為失去對我來說太困難了
在外面我找尋到你的肌膚這樣的靠近著火
我們可以的 寶貝
我們可以改變讓感覺更好
過去我有一點習慣外面的雨
明天你可以離開我 如果正好一樣合你的意
但我竟不知道 我希望有人離開在那天
因為失去對我來說太困難了
在我生命裡只有時間能傾訴
我會想出我們可以的 寶貝
我們可以來個一夜情
因為失去對我來說太困難了
在外面我找尋到你的肌膚這樣的靠近著火
我們可以的 寶貝
我們可以改變讓感覺更好
arrow
arrow
    全站熱搜

    via2k6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()