好景不常,超好聽,等那麼久終於讓我找到MV了,噗。




Honestly what would become of me老實說 什麼才是自己
Don't like reality 真實不是我的話題
It's way too clear to me 對我 那太過清晰
But really life is dandy 但生活是每日的累積
We are what we don't see我們總是看不清自己
Miss everything daydreaming整天在白日夢找東西

Flames to dust 火焰然成灰
Lovers to friends 情人變朋友
Why do all good things come to an end為何好景總不常久

Traveling I always stop at exits 旅行時 我總停在出口
Wondering if I'll stay 思索著是否停留
Young and restless 年輕的愁
Living this way I stress less 這樣活著我也樂的輕鬆
I want to pull away when the dream dies 夢想逝去就讓我撤退
The pain sets in and I don't cry 讓痛襲來 我不流淚
I only feel gravity and I wonder why只剩重力作用 心好累

And he dogs were whistling a new tune 狗也哼唱起新的旋律
barking at the new moon 朝著新月吠吼
hoping it will come soon 希望它快點來 結束這一切

And the sun was wondering if it should stay away for a day til the feeling went away 太陽真掙扎著是否要停留直到感覺消失
And the sky was falling and the clouds were dropping 天空落入雲中
and the rain forgot how to bring salvation 雨滴忘記帶來救贖
arrow
arrow
    全站熱搜

    via2k6 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()