close
Guns N' Rose的Don't Cry,一樣的曲子,卻有三種不同心境的歌詞,
這是藏在高傲又粗獷的曲子裡,淡淡的溫柔。
不過一定要摔吉他嗎?Slash先生,那看起來好貴啊,噗。




Talk to me softly
輕輕的對我說
There is something in your eyes
在妳的眼裡藏了些什麼
Don't hang your head in sorrow
別把妳埋進了哀傷
And please don't cry
並請別哭泣
I know how you feel inside I've
我懂妳內心的感受,我已經
I've been there before Somethin is changin' inside you
在那瑣碎雜事干擾著你內心時,我已經待在那裡
And don't you know
而妳沒發現

Don't you cry tonight
今晚,別哭泣
I still love you baby
我依然愛妳,寶貝
Don't you cry tonight
今晚,別哭泣
Don't you cry tonight
今晚,別哭泣
There's a heaven above you baby
天堂近在妳之上,寶貝
And don't you cry tonight
而今晚,別哭泣

Give me a whisper
低聲的對我說
And give me a sign
並給我一點暗示
Give me a kiss before you tell me goodbye
在妳說再見時,給我一個吻
Don't you take it so hard now
別讓它變得那麼困難
And please don't take it so bad
且不要讓它變得那麼差勁
I'll still be thinkin' of you
我還是會一直想念著妳
And the times we had...baby
和那些我們擁有過的時光...寶貝

And don't you cry tonight
而今晚,別哭泣
Don't you cry tonight
今晚,別哭泣

Don't you cry tonight
今晚,別哭泣
There's a heaven above you baby
天堂就近在妳之上,寶貝
And don't you cry tonight
而今晚,別哭泣
And please remember that I never lied
並請記住,那些我從未欺騙妳的
And please remember
並請記住
how I felt inside now honey
我內心裡的感覺,Honey
You gotta make it your own way
妳以前以妳的方法安排著它
But you'll be alright now sugar
但妳將因甜蜜而感到好
You'll feel better tomorrow
妳會覺得明天會更好
Come the morning light now baby
早晨的陽光靠了過來,寶貝

And don't you cry tonight
而今晚,別哭泣
And don't you cry tonight
今晚,別哭泣
And don't you cry tonight
今晚,別哭泣
There's a heaven above you baby
天堂就近在妳之上
And don't you cry
而今晚,別哭泣
Don't you ever cry
今晚,別哭泣
Don't you cry tonight
今晚,別哭泣
Baby maybe someday
寶貝,也許哪天
Don't you cry
別哭泣
Don't you ever cry
別再哭泣
Don't you cry
別哭泣
Tonight
在這夜晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    via2k6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()