澳洲來的老團AC/DC,心情煩悶的時候,來聽聽這首歌,
應該很快就會輕鬆的想要跟著音樂搖擺,這就是痛快啊!



Living easy, living free
Season ticket on a one-way ride
活得輕鬆,活得自由
一張單程旅途的季票

Asking nothing, leave me be
Taking everything in my stride
別無所求,讓我做自己
就帶著一切大步邁進

Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I would rather do
不需要什麼理由,不需要節奏
什麼東西我都不想鳥

Going down, party time
My friends are gonna be there too
上吧!大幹一場啦!
大家都在等著呢!

I'm on the highway to hell
我就這樣飛奔直達地獄

No stop signs, speed limit
Nobody's gonna slow me down
沒什麼路標,沒有速度限制
沒人可以讓我減緩速度

Like a wheel, gonna spin it
Nobody's gonna mess me round
像是風火輪,火速飛馳
沒人可以打亂我的腳步

Hey Satan, payin' my dues
Playing in a rocking band
撒旦大大,借點來玩,一起搖滾狂嗨

Hey Momma, look at me
I'm on my way to the promised land
老媽,看看我
我正前往應許之地

I'm on the highway to hell
(Don't stop me)

我就這樣飛奔直達地獄!
(滾開!)

And I'm going down, all the way down
I'm on the highway to hell

而我就這樣勇往直前,一路到底!
我就這樣飛奔直達地獄!
arrow
arrow
    全站熱搜

    via2k6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()