沒有MV,好久好久,最後想想,還是放棄好了。
所以找了一個剪接的,整體感覺不錯喔!
這首歌,很有讓人撐下去的感覺。






You're not alone
你並不孤單
Together we stand
因為我們併肩而立
I'll be by your side
我會在你的身旁
You know i'll take your hand when it gets cold
寒冷之時你知道我會牽起你的手
And it feels like the end
像是到了路的盡頭
Theres no place to go you know i wont give in
就算無路可走,你知道我不會放棄
No i wont give in.
我不會放棄


Keep holding on
堅持下去
Cause you know we'll make it through, We'll make it through
因為你清楚我們會撐過去,我們會撐過去的
Just stay strong
只要堅定不移
Cause you know i'm here for you, I'm here for you
因為你知道我與你同在,我為了你而存在
Theres nothing you could say, Nothing you could do,Theres no other way when it comes to the truth

面對真實的世界,你無話可說、無事可做,沒有方法逃脫
So keep holding on
那就堅持下去吧
Cause you know we'll make it through, We'll make it through.
因為你知道的,我們會撐過去的,會撐過去的


So far away i wish you were here
儘管如此遙遠,我卻希望你在這裡
Before it's too late this could all disapear
如果太遲,一切都將消逝
Before the doors close, And it comes to an end
在命運之門關閉,世界將盡之前
With you by my side i will fight and defend, I'll fight and defend

有你在我身邊,我會奮鬥抵抗
yeah yeah.


Hear me when i say, when i say
當我開口,請傾聽
I believe nothings gonna change, Nothings gonna change destiny
我相信沒有什麼會改變命運
What ever is ment to be,Will work out perfectly
無論一切是如何註定 都會有個完美的結局
yeah yeah yeah yeah
Ladadaladada...
arrow
arrow
    全站熱搜

    via2k6 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()